Wat is het succesvolste bedrijf ter wereld?

Coca-cola?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel wereldwijd en de combinatie van al die eigenschappen.

Het beste antwoord

The Coca Cola Company.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik dacht dat dat Apple was?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
McDonalds is ook een grote multinational :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar jaren geleden was dat ITT, maar ik heb geen cijfers voor 2011.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shell, Exxon Mobil,
Bedrijven die in de oliesector zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het verleden was dat waarschijnlijk "Standard oil"
(opgericht door onder andere John D. Rockefeller)

Dit bedrijf was zo groot en machtig dat het in 1911 door de amerikaanse overheid werd opgesplitst en de voorloper is van vele van de huidige oliemaatschappijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BusinessWeek heeft zijn top 40 van beste bedrijven ter wereld opgesteld. Apple staat hierin op de 3e plaats. Het moet nog Nintendo en Google boven zich dulden.
fremar
12 jaar geleden
Apple is onlangs op de beurs het bedrijf met het allergrootste kapitaal geworden.