Wat zou jou aantrekken bij een beursstand?

Op 10 en 11 april sta ik voor het eerst op een beurs. Daarbij moet ik dus nadenken hoe ik mensen aantrek om naar mijn stand te komen. In eerste instantie zal ik daar stoelmassages geven, maar je moet denk ik ook een blikvanger hebben. Ik heb voor de beurs ook een prijsvraag, maar zat daarnaast te denken aan bv. als blikvanger een chocoladefontein (prijs van de prijsvraag is chocoladearrangement), maar ik kan het ook doen met voorjaar/zomer dat ik de stand meer in Hawaï sferen breng met opblaasbare palmbomen bv.

Vraag is ook meer; wat is een goede blikvanger op een beurs en waar zou jij je door aangetrokken voelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo, in ieder geval timmer jij lekker aan de weg en bent goed bezig!

Prijs van welke prijsvraag? Van de beurs of door jouwzelf uitgeschreven? Het heeft in ieder geval niets met jouw vak te maken, tenzij je ook chocolademassages geeft.....

Als het kan regel dan wat vrienden en kenissen die langs komen en belangstelling tonen en die er voor zorgen dat jouw massagestoel bezet blijft met blijde en tevreden mensen.

Ik zou me niet aangetrokken voelen tot een massagestand, door plastic palmbomen..... Wel door een sfeer van rust en ontspanning. Grote posters die relaxtheid uitstralen!
Voor mijn part strandstoelen, nepstrand en nepwater, maar geen palmbomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou er niet te veel poespas van maken. Dat je stoelmassages geeft is al voldoende om aandacht te trekken. Je kunt daarbij het een en ander vertellen over de voordelen van de massage. Allerlei schreeuwende zaken passen niet echt bij jouw werk denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vindt al je ideeën eigenlijk achterhaalt. Dit alles heb ik daar wel gezien in de afgelopen jaren. Stoelmassage met half naakte dames trekt natuurlijk veel aandacht ( maar is ook al geweest op een normale beurs). Wellicht beter om een prof in te schakelen op beurs nivo, dit is echt niet simpel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een beurs is het altijd heel druk en roezemoezerig : ik zou een soort oase van rust creëeren : klaterend water, (je hebt ze in allerlei soorten bij tuincentra),
muziek met watergeluiden (branding of waterval of tropische regenbui - er zijn genoeg new age-cd's met dat soort muziek)
Misschien een soort party-tent om een soort intimiteit te geven, en dikke kaarsen, wat grote tropische bloemen (van die papagaaienbloemen, bijv, die mensen altijd van de Canarische eilanden meenemen - rood), of rode Amarilissen.
Als je graag palmen wilt, huur dan echte - geen plastic bij zoiets puurs als massage.

Heel veel succes, trouwens !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een aantrekkelijke vrouw en een aantrekkelijke man neerzet die de massages geven zal het een stuk drukker worden bij je stand.

Voor de mensen die zich niet op hun gemak voelen bij een massage van een aantrekkelijk persoon van het andere geslacht, kan jij de massages doen.