wat is de goedkoopste manier om dollars terug te ruilen tegen euros?

Ik heb zon 1500 dollar over van mijn vakantie. Hoe kan ik die relatief goedkoop omzetten naar euros?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het best is naar de bank te gaan voor de omwisseling. Misschien nog even wachten tot de dollar iets meer gestegen is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Iets meer gestegen? De dollar zakt alleen maar!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even geduld....
Ik had het laatst eens aan een vriendin werkend bij de Rabobank voorgelegd die mij vertelde dat de bank altijd duurder is dan bijvoorbeeld, travalex

Toegevoegd na 34 seconden:
Ik weet niet of travalex goed staat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door ze aan iemand te verkopen die naar de VS op vakantie gaat. Het koersverschil kun je dan delen zodat het voor beiden aantrekkelijk is.

Ik werk in de VS dus kan ze ook van je overnemen, mits je in de buurt van Rotterdam woont.
paulus811