met wie moet je bespreken of je uren uit kan breiden ? toch niet met je leidinggevende

werk nu therapeutische 2 x2 per week .
Krijg nog een behandeling in het ziekenhuis.
praat de werkgever nu al over weer de uren verder uit te breiden .
daar ben ik nog niet aan toe , en ik moet 10 weken lang 2 x per week nog gaan revalideren, dit kan de leidinggevende toch niet met mij bespreken zonder dat er een arts dat heeft bepaalt of dat wel kan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een verstandige werkgever luistert (ook) naar het advies van de bedrijfsarts. Een minder verstandige legt het advies naast zich neer. En dat kan, want wat de bedrijfsarts zegt, is een advies. Hij betaalt niet jouw salaris tijdens ziekte.
Als er verschillende inzichten ontstaan tussen werkgever, werknemer en bedrijfsarts wordt het tijd voor een second opinion procedure. (Ga er gerust vanuit dat de werkgever altijd aan het langste eind trekt.)
Computoon
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou , ik heb ook het recht om aan te geven dat dit haalbaar is en nu nog niet meer uren . het is toch mijn lichaam ? heb pas een zware operatie gehad, waarvan je na 1 jaar pas volledig van bent herstelt
zal eerst ook moeten revalideren
en nog een behandeling in het ziekenhuis .
er is al een second opinion geweest bij het UWV
en is nu 2 x2 uur staat niet vermeld voor hoelang.