Waarom zijn de rietjes van McDonald's niet buigzaam?

Dit vraag ik me al jaren af.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je echt niks beters te doen dan je dat afvragen? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Deva: Tja, ik heb gewoon teveel vrije tijd, dan ga je vanzelf zulke vragen stellen, he? ;)

Het beste antwoord

De rietjes zijn beduidend goedkoper.
Daarbij is met een niet-buigend rietje de kans dat een klein kind aandie hoge tafeltjes zijn milkshake halverwege omvertrekt bijna 95 %, met en dikke kans dat de wanhopige ouder er dan nog maar eentje koopt om het huilende blaagje te stillen.
Tel uit je winst ; mes snijdt aan twee kanten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

omdat die duurder zijn dan rechte rietjes zo bespaart men op de uitgaven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat die een stuk duurder zijn en dan moet dat wereldwijd veranderd worden omdat de mac in de hele wereld zit......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heeft met de kosten te maken en het feit dat er weinig mensen zijn die er daadwerkelijk over klagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodat je ze rechtstreeks in je lichaam kan steken.

Hier is vooral sprake van in Amerika, het is daar namelijk de bedoeling om bij de McDonalds per keer zo veel mogelijk calorieën binnen te krijgen.

Als je het rietje eerst zou moeten buigen, dan zou je hand op moeten tillen, en dan zou je al bijna een calorie verbranden.