Ik heb een munt van de nationale postcode loterij zo groot als een 50 cent munt maar dan dunner, en er staat "€48,9 miljoen" op is het iets waard?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hahah
Wat dacht je het is reclame materiaal!
Helaas geen miljonair
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was een herinnering dat op 1 januari 2014 de Eindejaarskanjer van € 48,9 miljoen van de Postcode Loterij zou vallen en een aanmoediging om meer loten extra te kopen.
http://www.loten.nl/acties/postcode-loterij-eindejaarskanjer-e-489-miljoen/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alle Nederlandse adressen hebben er eentje gekregen.

Antwoorden (3)

Ik moet je teleurstellen maar dat had je waarschijnlijk al vermoed.

De munt is niet meer waard dan de materiaalwaarde.
Computoon
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+Plus, ik heb er zelfs drie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Was dat maar waar
Ik had precies de zelfde munt. Ik heb laatst mijn geld gestort (incl. het ''48,9 miljoen'' muntje). Alles werd ingenomen maar dit muntje werd weer uitgespuugd. Het muntje is dus helaas niks waard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou de munt inleveren bij de politie, met opmerking dat het mogelijk een valse munt is.

De waarde is gelijk aan alle andere penningen. Wat de gek er voor geeft.
In Nederland zal de waarde 1 cent zijn.
In het buitenland is de waarde hoger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is geen valse munt. Op dit soort munten staat over het algemeen dat het geen betaalmiddel of het is gewoon duidelijk dat dit geen betaalmiddel is. Het is een promotiemiddel. Vaak krijg je die als zo'n loterij een actie heeft met slogans, kras 3 dezelfde en win extra... Naar de politie gaan is tijd verspilling.