krijgen paypal accounts een IBAN nummer?

aangezien normale rekening nummers ook een iban krijgen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

Nee, want je hebt bij Paypal ook geen normaal rekeningnummer.

Toegevoegd na 27 minuten:
Om geld over te maken met Paypal heb je het e-mailadres van de ontvanger nodig. Een e-mailadres is wereldwijd uniek, dus is een conversie van een landelijk systeem naar een internationaal systeem (zoals nu met IBAN is gebeurd) niet nodig.
bamibal
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, Paypal is een ander soort bank dan de ING, Rabobank enzovoorts. Aangezien het systeem werkt op e-mail adressen, hoef je geen IBAN nummer te gebruiken bij PayPal.