Wanneer heb je recht op een ww uitkering?

Als je 21 jaar bent en net 4 maanden aan het werk bent na je studie. Heb je dan recht op een ww uitkering? Je voldoet namelijk niet aan de wekeneis. maar omdat je daarvoor student was kan dat ook niet. Heb ik dan toch op de een of andere manier recht op een ww uitkering?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Als je minstens een half jaar betaald werk gedaan hebt. Na vier maanden heb je nog niet voldoende reserves opgebouwd om een ww-uitkering te kunnen krijgen. Dus dat gaat echt niet lukken.
Amadea
10 jaar geleden
als je 3 keer hebt gesoliciteerd en niet bent aangenomen en als je bij je vorige baan ontslag hebt gekregen en niet zelf ontslag hebt genomen.