Contant geld storten kan bij iedere bank waar je een rekening hebt. Je stort immers het contante geld op je rekening. Heb je geen rekening bij die bank, dan kan je die daar openen.

Of je tegelijk ook bij een of meer andere banken een rekening hebt, maakt niet(s) uit.
Antoni
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
ronron1212
10 jaar geleden
Nee dat is niet mogelijk.
Antoni
10 jaar geleden
Je zal wel op zaterdag een rekening kunnen openen bij de ING, daar het geld op storten en meteen het geld overmaken op je Rabobankrekening, of daarom vragen. Dat lijkt mij overigens een erg omslachtige manier om je geld op je Raborekening te zetten...
Antoni
10 jaar geleden
eNdEmiOn, dat is ook (weer) allemaal waar! Dank voor de correctie en de aanvullende informatie!
Nee bij ING kan je alleen met een ing pas storten op een ing rekening.