waar kan ik opvragen of we het land uit kunnen voor vakantie?

ik en me vriend en kinderen gaan op vakantie naar turkije
maar ik heb een schuld bij de zorgverzekering en nog vele andere schulden geen boetes. en mijn vriend wilt weten of hij misschien gezocht word of ook dingen heb openstaan waar voor we het land niet uit kunnen?

waar kan je dit opvragen? bij welke instantie moet je contact leggen om dit te kunnen vragen of je op vakantie kan zonder aangehouden te worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
even nog een extra toevoeging, ik betaal elke maand mijn zorgpremie die word elke maand van te voren al ingehouden van mijn geld. maar de schuld die ik had voor dat ik aangemeld werd bij het CVZ loopt nog en ook bij deurwaarders en rechter. heb wel al een aanvraag voor schuld hulp aangevraagd maar hier gaan maanden overheen. ook de andere schulden zijn niet van het cjib of belasting dienst. wij krijgen deze vakantie van schoonouders en is al betaald.

Antwoorden (1)

Dergelijk schulden zullen altijd aangemeld zijn bij het bureau krediet registratie. Daar kan je zelf ook je eigen dossier opvragen.

zie https://www.bkr.nl/Veelgestelde-Vragen/OpvragenVanGegevens/