waar staat het grootste fabriek ter wereld?

en wat maken ze daar? is er een foto van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

The Boeing Company's Everett, Washington factory. Volume is 13.3 million m³ and it covers 398,000 m²
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De grootste fabriekshal ter wereld is het hoofdgebouw van de Nasa, daar waar de raketten geassembleerd worden, dat is de meest volumineuze fabriek ter wereld...

The Nasa Vehilcle Assembly Building...

Toegevoegd na 12 minuten:
In Amerika dus, daar zit de Nasa, dat weet toch iedereen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat was de vraag niet. -1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die toevoeging xinix,was dat nou heus nodig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de toeving staat pas een atwoord. Slordig hoor niet dat het goed is hoor
De grootste fabriek heet 'China' daar word bijna alles gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Solvay, Gevaert, Union Minière (Umicore) en Compagnie Maritime Belge (CMB) zijn de ikonen van de Belgische industrie. In dat rijtje hoort ook Cockerill thuis, dat ruim honderd jaar de Waalse economie grotendeels gedragen heeft. Vader van het concern is de Britse industrieel John Cockerill, die in Seraing ooit de grootste fabriek van de wereld neerzette.John Cockerill werd op 3 augustus 1790 geboren in het Engelse. Zijn ouders waren William en Betty Cockrel. Vader Cockrel bouwde machines voor de textielindustrie en had reeds in 1797 een fabriek in Verviers, toen nog onder het bewind van Napoleon Bonaparte. In 1813 namen John en diens broer James, die in Luik reeds een fabriek hadden, de machinefabriek over van hun vader.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is maar net hoe je het bedoeld en bekijkt. Neem bijvoorbeeld Samsung. Dit merk heeft in Korea een fabriek staan met daar om heen een compleet dorp met alle voorzieningen; ziekenhuis, scholen, winkels en dit allemaal omsloten door een hek. Dus als je het zo bekijkt dan zou dit wel eens de grootste kunnen zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps; foto vergeten.