waarom wordt mijn paypal negatieve saldo steeds hoger?

Hallo.

Ik had voorheen een negatieve paypal saldo van 75 euro. Na een herinnering mail werd dit opeens 78 euro en bij de tweede herinnering werd dit 109 euro? Ik snap hier helemaal niets van? . ik heb nog geen geld en kan dus nog niet de negatieve balans betalen. Hoe komt het dat de saldo steeds hoger word ? Ik krijg ook geen melding van dat mijn saldo steeds hoger word. ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
ronron1212
10 jaar geleden
Kosten en rente die je wordt door berekend vanwege je rood stand

Antwoorden (3)

Je betaald je rekening niet, dus je moet rente betalen omdat je rood staat.
Vul het maar snel aan, want het word alleen maar meer geld dat je moet betalen straks.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus ik moet 50 euro extra betalen binnen 3 weken wat ik rood sta voor 60 euro?
Ritsuka
10 jaar geleden
Ja, ik denk het. Staat als het goed is in de herinnering/aanmaning.
Als de wiederweer je factuur betalen. Nu leen je gewoon geld van PayPal, en zit je er in principe aan vast totdat je 'm betaalt. (Geld lenen kost geld.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onzin, dit heb ik nog nooit gehad. Waarschijnlijk zijn er meerdere terugboekingen waardoor je saldo nog verder de min in gaat.