Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel geld ontvang je ongeveer als je iets verpandt?

Het hangt uiteraard af van veel factoren af, dus dat kan verschillen, dat snap ik. Maar wat kun je gemiddeld ongeveer verwachten?
Bijvoorbeeld een horloge t.w.v. € 300,00 en ongeveer 1 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
537

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zat pas naar een van die programma's over pandjeshuizen te kijken en daar hadden ze het over 10 % van de waarde. Maar of dat algemeen is of voor bepaalde dingen werd er niet bij gezegd
(Lees meer...)
anneliez
10 jaar geleden
Uiteraard hanggt het af van het product, de staat en het jaar. Maar om een beetje een richting op de duwen:

Nieuwprijs: €300,-
Na 1 jaar: €150,- (-50%)
Na 2 jaar: €75,- (-75%)
3 jaar en ouder: €30,- (10% van de nieuwprijs).

Maar nogmaals dit hangt van een hoop factoren af + het kan zijn dat jouw product naar vele jaren meer waard is geworden dan de nieuwprijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zit je nou wat uit je duim te zuigen of kan je dit ook bronnen? Of werk je bij een pandjeshuis?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha, wel een goede vraag, maar nee dit zuig ik niet uit mijn duim. Niet aan gedacht om dat er even bij te melden hoe ik aan deze informatie kom. Ik werk op dit moment niet meer bij een pandjeshuis maar heb dit wel een tijdje gedaan (1 à 1 1/2 jaar) en dit was wel wat wij er voor gaven (en mochten geven).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding