Geldt een oproepovereenkomst voorafgaand 3 jaarcontracten mee als 4e contract of 36 maanden?

heb op 1 dec 2010 een oproep jaarcontract gekregen, binnen dat jaar, op 1 maart 2011 een nieuw jaarcontract, met vaste uren. zo ook per 1maart 2012 en 2013, deze loopt af op 28 febr. 2014. Nu kom ik incl het oproepcontract boven de 36 maanden en heb 4 contracten. Moeten het bedrijf mij nu een vaste aanstelling geven ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Indien je in de periode van 1 december 2010 tot 1 maart 2011 ook daadwerkelijk bent opgeroepen en hebt gewerkt telt deze arbeidsovereenkomst gewoon mee in de keten van arbeidsovereenkomsten en arbeidsduur

Sterker nog: in dat geval heb je al van rechtswege een vaste aanstelling per 1 december 2013!