Originele manier geld vragen?

Wij gaan trouwen. In onze uitnodigingen willen wij op een luchtige en leuke manier een cadeau tip/ geld neerzetten. Iemand iedeeën?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In plaats van bloemen en planten graag kontanten Toegevoegd na 4 minuten: Het huis staat al bom vol Maar het spaarvarken is leeg Tip doe ons een plezier en doneer Uw Klijne bijdragen hier

Onderaan de uitnodiging 'kadotip' en dan een plaatje van een envelopje, dan snapt iedereen de hint maar hoef je het niet uit te spellen.

Zoek een leuk plaatje van een spaarvarken zet het op de kaart. maak er een leuke dag van,en ik wens jullie veel geluk .

Onze harten zijn gevuld met liefde We zijn heel blij met wat we hebben maar denk je toch aan een kado dan graag zo: (spaarvakentje) mocht u ons met iets leuks willen verrassen, hopen wij dat het in een envelopje zal passen, Toegevoegd na 3 minuten: Komt de gedachte aan een cadeautje bij je op, stop het dan in een envelop Toegevoegd na 10 minuten: Na 7 jaren samenwonen, hebben wij reeds alles waarvan we konden dromen. Wil u ons toch op een presentje verrassen dan hopen wij dat dit in een varkentje zal passen" Geschenkjes zijn welkom, bloemen meer dan fijn, Maar een envelopje zou pas echt een duwtje in de rug zijn! we hebben al veel potten en pannen, maar nog duizend en één plannen. Mocht u ons met iets willen verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.

Als je wilt voorkomen dat iedereen met een doos enveloppen komt aanzetten, dan kun je beter bij cadeautip, muntjes laten drukken.

Zoek een leuk plaatje op het internet. Google even op steekwoorden als "money", "geld", "valuta", "euro" eventueel met een extra woord "cartoon" erbij of zo als je iets lolligs zoekt. En dan bij zoeken kiezen voor "afbeeldingen". Hier twee leuke voorbeelden.

Ik denk dat het inderdaad leuk is om in plaats van zo'n envelopje een ander fotootje er bij te zetten. Ik heb er net , als voorbeeld, een gevonden op een leuke site waar ook ideeën op staan op het geld op een andere manier te geven. Toegevoegd na 1 minuut: Op deze site staan ook leuke tips om geld op een andere manier te geven.

Bronnen:
http://www.huwelijk-cadeau.nl/huwelijk-cad...

Van elke gestorte euro gaat de helft daadwerkelijk naar een goed werk waarvan je dan ook de coordinaten geeft. Zo delen er twee in de vreugde van jullie huwelijk.

Ik kan mij voorstellen dat je er moeite mee hebt om geld te vragen op wat voor manier dan ook. Je kan je (als je die hebt) ceremoniemeester of "best Man/Women"hier ook mee belasten. Dus voor kadotips naar hun verwijzen. Deze kan/kunnen dan op een discrete manier kenbaar maken wat jullie wens is en hoef je je er zelf niet druk over te maken. Prettige dag.

papier hier!

Kadotip: Wij zitten ruimschoots in onze spullen, en hebben liever iets om ons spaarvarken mee te vullen.

Als je een leuk doel hebt om dat geld te besteden, kun je dat noemen. Dan weten mensen ook waar ze het geld voor geven. Geld geven is vaak erg onpersoonlijk maar als je weet waarvoor het is, kan het je ook nog leuke reacties en/of meer geld opleveren omdat ze jullie idee leuk vinden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100