Originele manier geld vragen?

Wij gaan trouwen. In onze uitnodigingen willen wij op een luchtige en leuke manier een cadeau tip/ geld neerzetten. Iemand iedeeën?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
80.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele fijne trouwdag en veel enveloppen toegewenst!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5 jaar na datum, maar misschien toch nog wel leuk om mee te geven: op volgende website kan je op een originele manier geld vragen als cadeau: https://www.centjepresentje.net Is volgens hoe je zelf wil natuurlijk, maar is eens iets anders! :)

Het beste antwoord

In plaats van bloemen en planten graag kontanten

Toegevoegd na 4 minuten:
Het huis staat al bom vol
Maar het spaarvarken is leeg
Tip doe ons een plezier en doneer Uw Klijne bijdragen hier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleine dan wel met een korte ei schrijven... ;-)

Andere antwoorden (11)

Onderaan de uitnodiging 'kadotip' en dan een plaatje van een envelopje, dan snapt iedereen de hint maar hoef je het niet uit te spellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek een leuk plaatje van een spaarvarken zet het op de kaart. maak er een leuke dag van,en ik wens jullie veel geluk .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat nu als ze straks van iedereen spaarvarkens krijgen? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahhaaa dan hoop ik dat er wel geld in zit voor het bruidspaar! grappige reactie....maar sommige mensen nemen alles letterlijk hihii
Dan zou er boven de gleuf van het varken een muntstukje kunnen "zweven". Of een wapperend biljet, met een pijl naar de gleuf.;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL. Als er mensen zijn die alles letterlijk nemen, dan zou ik zeker gaan voor het biljet en niet voor het muntstukje! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha lol ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, dan kun je spaarvarkens gaan sparen. Zo ken ik een echtpaar dat bij hun bruiloft van iedereen een peper en zout stel kreeg. Niet standaard dingetjes, maar bijzondere. Ze hebben daar uiteindelijk een mooie verzameling van gemaakt, die ieder jaar nog wordt uitgebreid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ja dan heb je en leuke start voor een verzameling .
Onze harten zijn gevuld met liefde
We zijn heel blij met wat we hebben
maar denk je toch aan een kado
dan graag zo: (spaarvakentje)

mocht u ons met iets leuks willen verrassen,
hopen wij dat het in een envelopje zal passen,

Toegevoegd na 3 minuten:
Komt de gedachte aan een cadeautje bij je op,
stop het dan in een envelop

Toegevoegd na 10 minuten:
Na 7 jaren samenwonen, hebben wij reeds alles waarvan we konden dromen. Wil u ons toch op een presentje verrassen dan hopen wij dat dit in een varkentje zal passen"

Geschenkjes zijn welkom, bloemen meer dan fijn,
Maar een envelopje zou pas echt een duwtje in de rug zijn!

we hebben al veel potten en pannen,
maar nog duizend en één plannen.
Mocht u ons met iets willen verrassen,
dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die laatste is leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan moet van zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je hebt gelijk.
Maar hij blijft leuk.
Als je wilt voorkomen dat iedereen met een doos enveloppen komt aanzetten, dan kun je beter bij cadeautip, muntjes laten drukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek een leuk plaatje op het internet. Google even op steekwoorden als "money", "geld", "valuta", "euro" eventueel met een extra woord "cartoon" erbij of zo als je iets lolligs zoekt. En dan bij zoeken kiezen voor "afbeeldingen". Hier twee leuke voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het inderdaad leuk is om in plaats van zo'n envelopje een ander fotootje er bij te zetten.
Ik heb er net , als voorbeeld, een gevonden op een leuke site waar ook ideeën op staan op het geld op een andere manier te geven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op deze site staan ook leuke tips om geld op een andere manier te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van elke gestorte euro gaat de helft daadwerkelijk naar een goed werk waarvan je dan ook de coordinaten geeft. Zo delen er twee in de vreugde van jullie huwelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan mij voorstellen dat je er moeite mee hebt om geld te vragen op wat voor manier dan ook.
Je kan je (als je die hebt) ceremoniemeester of "best Man/Women"hier ook mee belasten. Dus voor kadotips naar hun verwijzen.
Deze kan/kunnen dan op een discrete manier kenbaar maken wat jullie wens is en hoef je je er zelf niet druk over te maken. Prettige dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
papier hier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Loenie heb jij die (staande) poep-vraag al gelezen?
Ik heb me daar echt helemaal gek op gelachen.
Tranen met tuiten!!
Kadotip: Wij zitten ruimschoots in onze spullen,
en hebben liever iets om ons spaarvarken mee te vullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een leuk doel hebt om dat geld te besteden, kun je dat noemen. Dan weten mensen ook waar ze het geld voor geven. Geld geven is vaak erg onpersoonlijk maar als je weet waarvoor het is, kan het je ook nog leuke reacties en/of meer geld opleveren omdat ze jullie idee leuk vinden.