Wat doet een arbodeskundige bij een arbeidsdeskundigheids onderzoek?

Wie kan mij, uit eigen ervaring, uitleggen wat een arbodeskundige doet bij een arbeidsdeskundigheids onderzoek?

Feiten:
Ruim jaar ziek
Volop in revalidatie traject vanaf 1 jan
Lichamelijk letsel (rolstoel)
Volgens fm lijst zeer ernstig beperkt nu
Baas contact, arboarts contact is prima

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een bedrijf moet zich laten bijstaan door een arbodeskundige. Deze geeft adviezen over het verbeteren van arbeidsomstandigheden en een zorgvuldige begeleiding van zieke werknemers. Bedrijven mogen zelf bepalen wat voor een deskundige ze inhuren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onderzoeken welke soort (tijdelijke, vervangende) werkzaamheden jij eventueel zou kunnen verrichten in het bedrijf waar jij werknemer bent. Of dat je echt voor 100% ongeschikt bent om daar te werken.
Amadea