Wat is voor mij de laagste aanbieding bij Eneco ?

Ik betaal nu heel veel. Het is een groot pand .
Ik verhuur het aan mensen op kamers dus zelf geen controle hierop

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom wil je alleen Eneco, vergelijk hier de prijzen van alle aanbieders:
http://www.energieprijzenvergelijken.com/energieprijzen-vergelijken/?actioncode=EV-Energie_Redesign-Test&gclid=CMD216fnoroCFfMPtAodRWoAvw

Antwoorden (1)

Je zou kunnen kijken of het "zakelijk" geboekt kan worden. Als het zakelijk geboekt kan worden zijn de tarieven lager (maar het vastrecht is wel hoger). Wat ook kan is kijken wat een overstap kan betekenen voor je. Dit kun je tegenwoordig zeer makkelijk zelf testen door je verbruik in te geven op een prijsvergelijker (zie link). Overstappen levert je vaak de meeste besparing op.