Dat is altijd op de vierentwintigste van de maand, met uitzondering van de weekenden en feestdagen, dan wordt het de laatste werkdag voor de vierentwintigste gestort. 24 Oktober 2013 valt op een donderdag, dus 24 oktober wordt het gestort en heb je het op je rekening staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je tegemoetkoming staat aan het eind van de maand op je rekening. Hieronder staan de data waarop wij betalen. Wanneer je het geld precies hebt, hangt af van je bank. Bij de ene bank staat het geld dezelfde dag nog op je rekening. Bij de andere kan dit een paar dagen later zijn.

Betaaldata 2013
24 januari
22 februari
22 maart
24 april
24 mei
24 juni
24 juli
23 augustus
24 september
24 oktober
22 november
20 december
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks!