Wat is de beste energieleverancier volgens consumentenbond?

Wie heeft er de consumentenbond en wanneer is er onderzoek gedaan naar de beste energieleverancier?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De Consumentenbond doet niet echt aan een beste keuze, ondanks dat sommige energieleveranciers dat wel op hun website zetten.
Zie ook onderstaande bron (Energieleveranciers claimen beste keuze te zijn).
Ze doen wel een enquete onder klanten van energieleveranciers, en deze resultaten publiceren ze regelmatig in persberichten. Op onderstaande bron staat een website die niet alleen de cijfers van de consumentenbond maar ook die van Vereniging Eigen Huis in een lijstje heeft. (zie onderste link voor tabel)