Is het ook mogelijk om de gegevens in tabel vormen te bekijken i.p.v. staafdiagrammen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste hendrikus,

Het transactieoverzicht is in te zien in de vorm van een lijst met transacties, een taartdiagram en staafdiagrammen. Ik vermoed dat je met een tabel de lijst met transacties bedoeld. Dit doe je door in het overzicht te kiezen voor 'lijst'. De transacties worden vervolgens onder elkaar weergegeven. Wanneer dit niet de oplossing van je probleem is, wil ik je graag aanraden om een mailtje te sturen naar support@yunoo.nl