Mag verhuurder 100% toeslag op gas in rekening brengen als je op de onderste laag van een flat woont?

Ik vind het vreemd dat ik dubbel moet betalen voor gas en water omdat ik op de onderste laag woon. Mag dat zomaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dat gaat natuurlijk nergens over, laat boven en onder maar minder betalen en midden meer. Maar zelfs dat lijkt me oneerlijk.

Antwoorden (1)

neen dit mag nooit de rede zijn