Wie weet er een site, of weet het zelf waar je kan leren boekhouden?

Hierbij bedoel ik NIET in een systeem, maar op papier. Ik moet het leren voor school, maar de boeken ben ik kwijt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet op welk nivo je zit qua kennis, maar als je er weinig van weet zou ik gaan starten met basiskennis boekhouden (enkelvoudig boekhouden).
Goede schoolboeken kun je goed bij Van Dijks schoolboekhuis in Kampen bestellen. Ze hebben heel veel boeken. Ook een idee is eens bij De Slegte te gaan kijken (zit in ieder geval in Zwolle en Amsterdam). Ze verkopen ook heel veel nieuwe en tweedehandse boeken.
Suc6 ermee..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meh

Andere antwoorden (2)

Zonder je boeken kun je de lessen niet volgen dus of je boeken zoeken of nieuwe kopen.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb geen les, zit op stage.
ronron1212
12 jaar geleden
Dan heb je ook geen boeken nodig bedankt voor de min
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee daarom vraag ik een site...
ronron1212
12 jaar geleden
Boekhouden is niet zo simpel dat dat even van een site geleerd kan worden.
Ik weet waar je kunt leren boekhouden: op school... Elders zal het voor jou lastiger worden - je bent immers al begonnen met je opleiding. En in alle boeken/sites/programma`s wordt het weer op een andere manier uitgelegd, je zult toch écht dezelfde boeken als waarin je bent begonnen moeten hebben.

En als je je boeken kwijt bent, kun je vast wel een kopie maken van een klasgenoot!
Of misschien heeft je docent een leenboek?

Succes!