Hoeveel uur moet een leerkracht per week werken om aan de 1659 uur per jaar te komen? Moet je dan op woensdag ook 8 uur werken? Of werk je dan teveel?

Ik ga op een nieuwe school werken en op mijn oude school moesten we op woensdag tot half 3 blijven. Op deze school moet je op alle dagen tot half 5 blijven. Klopt dit? Of werk ik dan teveel? (Fulltime)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.4K
Poet
10 jaar geleden
De urennorm geldt voor lln maar niet voor docenten!
ronron1212
10 jaar geleden
wat IIN?
Poet
10 jaar geleden
LLN: Leerlingen - elke docent kent die afkorting
ronron1212
10 jaar geleden
welke uur norm geldt voor LLN poet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij die 1659 zit deskundigheidsbevordering en voorbereidingstijd/schooltaken..dit geldt dus alleen voor leerkrachten..lln moeten iets van 940 uur per jaar naar school
ronron1212
10 jaar geleden
De rest van je uren wat doe je dan?

Antwoorden (2)

40 weken school
5 dagen
200 dagen
200x8=1600 dus dat is ongeveer wat je aangeeft
42 weken geeft 1680 uur

8uur per dag =40 uur in de week, naar in mijn optiek is dat full-time

Maar zou je geen basisschoolsommen moeten kunnen maken als leerkracht?

Toegevoegd na 28 seconden:
-naar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Idd kwestie van rekenen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed opgemerkt..zover kwam ik dus ook..misschien had ik mijn vraag beter moeten formuleren zodat ik geen bijdehante opmerkingen terug zou krijgen. Vergaderingen, studiedagen, oudergesprekken..die uren tellen ook ergens mee..dus gemiddeld zit je misschien 1 a 2 uur langer op school in de week..dat gaat dus van je voorbereidingstijd af..dus zit je gemiddeld langer dan 40 uur per week op school. Of heeft deze basisschooljuf dit verkeerd berekend?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fulltime 40-42 uur per week blijft fulltime. Als je 42 weken 42 uur zou moeten werken kom je op meer uit dan die 1659 uur. Maar dan zou je exact moeten weten hoeveel vakantiedagen je hebt ) of beter (werkdagen).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lesuren zijn geen 60 minuten mrTomaat!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het nergens over lesuren. De vrager ook niet.
Je wordt betaald als je 8 uur per dag full time werkt voor 52 weken X 5 dagen X 8 uur is 2080 uur. Hier kan je vanaf trekken het aantal dagen dat je vakantie hebt. Verplichte vrije dagen zoals de kerst Pasen enz meestal krijg je nog wat studie uren die kunnen er af en soms wordt er rekening gehouden met ziekte. Om deze vraag nu goed te kunnen beantwoorden kun je dus deze berekening als basis nemen en is invullen hoeveel vakantie uren je hebt en hoeveel overige vrije uren je hebt en waar kom je dan op uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ben je lerares op het middelbaar of hoger onderwijs?

Toegevoegd na 5 minuten:
Hoeveel weken hoe je niet te werken per jaar als de school dicht is? kan ook het antwoord op je vraag geven.
ronron1212