Wat scheert beter: Gilette of Wilkinson Sword?

Ik wil overstappen van elektrisch scheren naar nat scheren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor mij is het de Gilette Fusion met zijn 5 mesjes. Scheert geweldig.

Toegevoegd na 2 uur:
P.s. Ik gebruik daar bij geen scheergel pof zeep,maar scheerolie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

PersoonlijkL: Gilette sensor excel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind Gilette beter dan Wilkinson. Het lijkt bij die wilkinson mesjes wel alsof je over de baardharen heenscheert en ze niet weghaalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is er niet echt verschil, sinds jaar en dag ben ik overgestapt op Lidl scheermesjes. Kosten een fractie van merkmesjes en werken net zo goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
persoonlijk gebruikte ik altijd wilkinson .
nu scheer ik electrisch met scheer-emulsie.
dus, nat electrisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik scheermesjes van het Kruitvat, goedkoper en net zo goed. Altijd nog gladder dan met een scheerapparaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet doen, dat overstappen.
Je betaalt je op den duur blauw aan mesjes, en houdertjes, die om de 2 jaar veranderen.
De goedkoopste lijn van Philips garandeert je jarenlang scheerplezier.
Ik ben een ervaringsdeskundige, geen Philips-marketeer.