Betalen producten van een bepaald product om in de folder te staan van de detaillist?

Als je bijvoorbeeld de tandpasta in de folder van de supermarkt staat, betaald het tandpasta merk dan aan de supermarkt?

Ik snap dat dit vaak niet het geval is, maar zou er een mogelijkheid zijn tot?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja,

Voorbeeld prodent plaats een advertentie in de allerhande . Deze betaalt een bedrag voor reclame plaats. Daardoor kunnen andere plaatsen leuk worden opgevuld.
En ook de bladen gratis worden aangeboden.

Het gaat eenmaal om dat jij meer van die producten koopt. Bijv met een recept is de kans nog veel groter en je moet ook nog meer geld uitgeven.

Dus wel betaalde reclame maar krijgen er genoeg voor terug
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij heeft de vraagsteller het over de gewone folder, dus dat er iets in de aanbieding is. Geen reclamepagina in de allerhande. Maar ik kan het ook fout hebben.

Andere antwoorden (1)

Zeker en vast! Vaak gebeurd dat in onderling overleg. De producent biedt de detaillist dan iets aan met flinke korting, maar vraagt daar als tegenprestatie een advertentie in de folder voor of een display in de winkel. Het is dan een win-win situatie. Beiden hebben belang dat het product goed 'in the picture' komt.