Wat voor een soort diploma heb je nodig om in belgie bijvoorbeeld een lunchcafe over te nemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt in principe geen diploma's nodig om een bedrijf over te nemen. Als je maar geld hebt om het te betalen.

Je natuurlijk wel over bepaalde kennis moet beschikken. Zo is er ook een voedsel en waren autoriteit in Belgie, die je graag met een bezoekje vereren.

Zolang jij op de hoogte bent van de wet en regelgeving, en deze ook naleeft, kan jij een bedrijf runnen. Hier heb je ook in Belgie geen diploma's voor nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een getuigschrift bedrijfsbeheer en als je zelf kookt uiteraard ook een diploma kok.