ik ga fulltime naar school en krijg studiefinanciering en mijn vriend heeft een ww uitkering, word 1 van ons gekort?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zijn jou inkomsten alleen die studiefinanciering? maar voor zover ik weet word je niet gekort. als jullie samen wonen. en dus een minimumloon hebben. zal je niet gekort worden denk ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedoel.. we hebben samen een zoontje, en zijn lang uit elkaar geweest, maar willen weer bij elkaar.. nu weet ik wel dat een studiefinanciering geen inkomen is.. maar hoe zit dat dat met zijn ww uitkering

Antwoorden (1)

Nee, ww is niet afhankelijk van de partner in tegenstelling tot de bijstand. Studiefinanciering hangt af van je ouders.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord +.