Waar is het geld van mij Paypal rekening?

Ik had begin april 65,- naar me Paypal rekening overgemaakt, nu log ik me vandaag weer voor het eerst in en is mijn geld verdwenen. Ik heb niks met deze rekening betaald en zie ook niet bij mijn geschiedenis op Paypal dat er iets is afgeschreven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je na de overschrijving ook gecontroleerd:
- Of het geld op jouw PayPal-rekening is bijgeschreven?
Zo nee:
- Of het geld wel naar de juiste rekening (die van PayPal) is overgeschreven?
- Of het geld wel van jouw eigen rekening is afgeschreven?

Klopt alles na de controle, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van PayPal. Zij kunnen precies zien wat er aan de hand is en zouden toch moeten kunnen achterhalen waar jouw geld dan is gebleven.