waar kan ik in omgeving eindhoven een t=shirt laten bedrukken, waarbij ik zelf het t-shirt aanlever?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

Niet om heen te brengen en ophalen. Wel een aantal websites gevonden in Eindhoven om je eigen T-Shirt te bedrukken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de Strijpsestraat in Eindhoven zit 'Eindhoven Textiel'. Als je naar hun website gaat en klikt op het groene T-shirt (alleen voor aantallen 1 t/ 9 stuks), kun je verder om het model shirt te kiezen en je ontwerp te uploaden. Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
P.S. Ik weet niet of je zelf het t-shirt kunt aanleveren.
Daarvoor ben ik ooit bij een zaak op de Piazza geweest, maar die kan ik helaas niet vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vistaprint... Dit zit tegenover het beursgebouw. Hier kun je zelf shirtjes aanleveren en het kost ongeveer 15 euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ha... die bedoelde ik. Denk ik :) +