als je met de jaarafrekening geld terug krijgt mag je dat houden of moet dat naar de schuld hulpverlener?

ik zit in de schuld hulp ...maar zie nu dat ik straks geld terug krijg van de nuon mag ik dat houden of gaat dat naar de hulpverlener?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar het gewoon een teruggaaf is uit je inkomen dat je terug krijgt moet het ook terug naar je inkomen dus naar de schulden.

De schuldhulpverlening zal dit geld dus gebruiken om je problemen op te lossen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Betreft energie jaar afrekening
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het komt van NUON dus zal het inderdaad een energierekening betreffen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha ja vandaar ook mijn reactie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat ik bedoel in mijn antwoord is: Het geld dat teveel aan NUON is betaald komt uit je inkomen.