ik moet 200 euro verdienen in 2 jaar hoe moet ik dat doen?

ik ben 12 en mijn papa wilt over 2 jaar een bankkaart voor mij openen maar hij wilt eerst dat ik 500 euro heb

ik heb 300 euro hoe kan ik gemakkelijk in 2 jaar 200 euro verdienen ?

( ik woon in een stadje en om een plaats op de markt te hebben moet 25 euro per keer betalen en dat vind ik niet zo slim ... )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
1.4K
Kimath
13 jaar geleden
dat plaatje is grappig :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt met een bankkaart vast een rekening openen?
Ik vind dat je met 12 jaar en zoveel geld klaar bent voor een rekening als jij dat graag wil. Waarom legt je vader de lat op 500 €? Laat hem dat eens uitleggen...; misschien heeft hij wel niet zoveel verstand van geld! :-P

Antwoorden (10)

Ga klusjes doen voor mensen. Bv boodschappen voor je oma of iemand in de buurt die dat zelf niet zo goed kan. Ga auto's wassen. De tuin harken enzv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je aan je buren vragen of mensen die je wel goed kent of je op iemand bijvoorbeeld klein meisje of jongetje van 6 jaar oud kan oppassen. Dat kan je dan elke keer doen als je tijd hebt en in die 2 jaar heb je wel je 200 euro. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga een poosje kranten of folders bezorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gaat niet er zijn hier heel veel studenten die dat doen of die wachten tot dat het aan hun is ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.socialezekerheid.nl/smartsite.dws?id=35104
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een krantenwijk mag tegenwoordig op je 13e,dat ben je toch wel van plan worden in de tussentijd?Of je gaat alvast met iemand meelopen want dat mag wel.Het gaat je vast wel lukken hoor die 200 Euro,dat is nog geen tientje per maand.Succes!1
er zijn ook wel eens vrijmarkten, bv met koninginnedag en soms met kerst.
daar kan je gratis spulletjes verkopen.

misschien heb je ook wel oud speelgoed wat je op marktplaats kan verkopen.
( vooral nu met sinterklaas kopen mensen snel iewts
13 jaar geleden
geef voor je verjaardag een familiefeestje en vraag aan iedereen een envelopje met geld. Dan haal je makkelijk 200 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vogelhuisjes maken & op internet verkopen
Een eigen webwinkel maken in welke je alleen maar dingen van bv marktplaats & amazon aanbiedt (Zogenaamde affiliate account maken: Je adverteerd dan effectief alleen voor de grote sites, en krijgt een beetje geld elke keer als een bezoeker van jouw site iets koopt).
Iedereen in de buurt laten weten dat je graag
- Sneeuw ruimt
- Bladeren ruimt
- Gras maait
- Schoffelt
- heg snoeit
etc

Per keer vraag je tussen de 3 en 7,50. Ga een 'contract' aan met de mensen die interesse hebbben, dat jij gedurende een half of heel jaar bepaalde dingen in hun tuin bij houdt. Dan heb je zelf controle over wanneer je wat doet en komt er regelmatig geld binnen. Tevens ben je zeker van werk voor langere tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spaar in die twee jaar je zakgeld,verjaardagsgeld en misschien het geld dat je krijgt voor een goed rapport op.

Kijk in je kledingkast en verkoop alles wat je toch nooit meer draagt via Marktplaats(in overleg natuurlijk).

Op je twaalfde mag je nog niet zomaar alle baantjes doen,maar wel een krantenwijkje,oppassen,honden uitlaten,auto's wassen en misschien hebben je ouders ook nog wel klusjes die ze,tegen betaling natuurlijk,aan je uit willen besteden.

En ben je dan inmiddels oud genoeg,dan kun je bijvoorbeeld ook in de supermarkt vakken gaan vullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag je al een krantenwijkje :o Dat wist ik niet. Nouja dan ga ik meteen ook aan de bak straks ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.socialezekerheid.nl/smartsite.dws?id=35104
Zeg tegen de mensen die op je verjaardag komen dat voor iets spaart zoals een laptop of plasma tv en dan krijg je hopelijk veel geld( toen ik een ds wilde paar jaar terug zei ik dat en was ik naar de eerste 2 gasten al 100 euro rijken) en je bent toch 2x jarig in 2 jaar dis doe het dat in een potje waar je het alleen uit kan halen met een blikopener
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag aan je vader welk klusje je vanaf nu voor hem kunt doen en waar je 2 euro per week voor kunt krijgen.
(Bijv de stoep vegen, en onkruid tussen de tegels uit in de zomer, en vegen en sneeuwscheppen in de winter)

Dan heb je na 2 jaar je 200 euro.

Voor al die andere klussen vind ik je nog erg jong, je bent 12, je zult nog lang genoeg werken en bijklussen, Zorg alsjeblieft dat je nog tijd voor leuke dingen overhoudt

Het voordeel van de "vaste afspraak" met je vader is dat het is geregeld en dat je weet waar je aan toe bent. Als bij allerlei mensen gaat leuren kost dat ook heel veel tijd en blijft onzeker.
13 jaar geleden
door op te gaan passen of door een krantenwijk te nemen ook kun je bijv. Een hondenuitlaat dienst beginnen