Mogen ze een domeinnaam zomaar verlengen?

Mogen ze een domeinnaam stilzwijgend verlengen zonder dat je op de hoogte wordt gebracht dat deze verlengt moet worden?

Toegevoegd na 28 minuten:
Contract heb ik niet. Is via MSN afgeproken en gekocht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als dat in het contract staat wel. Niet anders dan een tijdschrift.

Toegevoegd na 38 minuten:
Je hoeft geen contract te hebben maar ergens heb je iets afgesproken en je hebt ergens toestemming voor gegeven en daar horen voorwaarden bij en dat is wat ik bedoel met een contract.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een beetje een beknopt antwoord, maar je hebt wel gewoon gelijk. Daarom een +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Ik vraag me af waar die - voor is????