Hoe kan ik in Excel bijhouden of iemand betaald heeft?

ik heb hulp nodig bij voorraadbeheer met de hulp van excel. ik ben namelijk bezig om sieraden te verkopen. Alleen niet iedereen heeft betaald, hoe kan ik dit duidelijk in excel tonen? het zijn veel soorten sieraden en veel personen. Ook zitten er in mijn project 5 andere mensen, ik zou graag per persoon aan willen tonen of al zijn klanten betaald hebben. hoe doe ik dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

U beschikt blijkbaar al over een cliëntenlijst. Hoe ziet die eruit ? U zou per client de verkoopprijs en datum kunnen toevoegen alsook een keuzevakje met betaald Ja/Neen, eventueel ook de items die aangekocht zijn.

Is dit mss iets voor je https://www.bizfusion.nl/blogposts/Gratis-Voorraadbeheer.post je kan uiteraard zelf wel veel doen in exel en aanpassen maar je hoeft het wiel niet uit te vinden als anderen dat al hebben gedaan toch :)

Je zou kunnen werken met de volgende kolommen: klant, klantnummer, factuurnummer, factuurbedrag, betaald, openstaand. Je kunt de laatste drie kolommen aan elkaar linken. En wanneer het openstaande bedrag hoger dan € 0,0 is kun je t instellen dat excel deze cijfers in het rood weergeeft. Zo heb je in een blik een helder overzicht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100