De controle nummers in de Rabo random reader is lang en tot wel 4 maal aan toe benodigd. Kan dit anders?

De controlenummers van de AbnAmro e.identifier zijn korter en gebruikersvriendelijker. Het aantal in te voeren nummers is ook minder (dan 4). Waarom zijn er deze verschillen? Kan de Rabo dit niet eenvoudiger maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee, dat is voor Rabo de standaard-lengte.
Touwens, des te groter de cijferreeks, des te veiliger je telebankiert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij, dat hoe meer nummers, hoe moeilijker te kraken is. Ik heb ook rabo, heb er geen moeite mee. Daarentegen heeft mijn dochter abnamro en er is voortdurend storing op de site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veiligheid voor alles is het motto van de Rabobank wat betreft internetbankieren,en daar heb je meeer nummers voor nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rabo-internetbankieren is al een aantal keer tot de allerveiligste methode benoemd. Het zal wel ergens goed voor zijn.