Ik wil iets uit engeland kopen (ebay). maar krijg van de verkoper een paypal-email adres, hoe kan ik dit overmaken?

ik heb zelf geen paypal account

maar kan ik dit ook overmaken op de site de rabobank?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Nee, je kan dit niet direct overmaken via een bank.
Je zal zelf ook een Paypal account moeten aanmaken.
Maar niet gevreesd: dit gaat heel eenvoudig (op www.paypal.nl) en is volledig gratis. Je kan je Paypal account direct aan je bankrekening of credit card koppelen.
Vervolgens kan je via de site van paypal het bedrag 'overboeken' naar het opgegeven emailadres.
Utrecht
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, is dit wel een beetje betrouwbaar of word straks mijn rekening geblokkeerd?
Utrecht
11 jaar geleden
Wereldwijd gebruiken miljoenen mensen Paypal.
Het is net zo betrouwbaar (of zelfs meer) dan je credit card gebruiken op internet.