Mijn werkgever betaald alleen contrakt uren uit bij ziekte.Ik heb vooraf gaand aan mijn ziekte meer uren gewerkt.Mag dat?

Ik heb op papier een baan van 20 uur.in de.praktijk heb ik echter langdurig 40 uur of.meer gewerkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn +20 uren wel alles +165 uren word uitbetaald in een maand dat ik minder dan165 uur werk anders moet dat als over uur betaald worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees je CAO eens er op na, meestal staat er in dat bij ziekte het gemiddelde over de afgelopen 3 mnd telt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@pelle nbedankt boor rractie

Het beste antwoord

Als jouw werkgever jou na een periode van vier maanden constant dezelfde uren laat maken moet hij jouw contract aanpassen. In jouw geval krijg jij dus ook maar 20 uur betaald als je ziek bent.

Ik weet niet of het van toepassing is, maar beterschap :)