Wat is het verschil tussen Dirk, Bas en Digros?

Het zijn 3 vrijwel identieke supermarkten, maar waarom al deze merken als er geen verschil is? Of is er wel een verschil tussen deze supermarkten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Bas en Digros zijn in een later stadium overgenomen door Dirk en die heeft ervoor gekozen om deze winkels hun eigen naam te laten behouden. Maar ze behoren inderdaad alledrie tot dezelfde formule.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Spreiden van winkansen noemen ze dat!

Toegevoegd na 5 minuten:
Het waren ooit aparte supermarkten, die nu onder één dak vallen. Door de namen te behouden, behoudt je tevens een groot gedeelte van de vroegere vaste klantenkring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hun oorsprong. Nu delen ze een winkelformule, maar ooit waren het zelfstandige supermarktketens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de zelfde formule zit ook nog een buitenbeentje te weten D-reizen. Werkt overigens wel met de zelde filosofie.