Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

CVZ betaalt mij niet terug, advocaat ingeschakeld. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik wacht al 20 weken op terugbetaling van het CVZ. Na veel loze beloftes om het geld terug te storen heb ik een advocaat ingeschakeld. Heeft iemand hier ervaring mee? Zal CVZ nu wel de boel gelijk afhandelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
681
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jouw informatie is te summier om hier een oordeel over te kunnen hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
College voor zorgverzekeringen (CVZ) is sinds 1999 een zelfstandig bestuursorgaan.
Hoe kan je daar geld van moeten krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het lijmlaagje van postit nooit bijzonder gevonden.Ook nu schijnt het weer losgelaten te hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ervaring heeft mij geleerd dat wanneer een advocaat zich ergens in mengt, ineens heel veel mogelijk is. Waarschijnlijk zal CVZ snel overgaan tot betaluing en zo niet dan zal uw advocaat er verstandig aan doen een incasso kortgeding te starten of beslaglegging te bewerkstelligen gevolgd door een eventuele bodemprocedure. Indien CVZ een of meer reden(en) heeft om niet tot betaling over te gaan dan zal het proces wel een lange tijd in beslag kunnen nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding