Ik weet het niet is het nu ww of zw uitkering wie kan mij helpen?

In okt 2011 ben ik ziek geworden en kreeg een zw uitkering en een aanvulling van Achmea. In sep 2012 ben ik hersteld gemeld voor het geen waar ik toen ziek voor was geworden 3,5 week later ging ik de zw weer in wegens een andere operatie. Krijg ik nu dan een zw of een ww uitkering. Ik ontvang namelijk wel weer die aanvulling van Achmea die ik toen ook ontving met de zw. Heeft iemand hier een antwoord op voor mij?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als jij geen ontslag hebt gehad zal je nu een zw uitkering hebben. Je krijgt ww als je ontslagen bent. Toegevoegd na 11 minuten: n.a.v je reactie. Als je ziek wordt terwijl je in de ww zit dan kom je na 13 weken in de ziektewet. Dus het hangt van de duur van je ziekte af wat je nu ontvangt. Voor echte duidelijkheid kan je natuurlijk het UWV bellen.

Bronnen:
http://www.uwv.nl/Particulieren/ik_ben_wer...

Aangezien je ziek bent en niet zonder wekr zit en nog niet de 2 jaar hebt volgemaakt zit je in de zw. de periodes zijn ook niet langer dan 4 weken onderbroken dus het geld als 1 periode. Toegevoegd na 3 uur: N.a.v. je reactie : Het hangt van wat factoren af hoe het zit. Na alle waarschijnlijkheid zit je in de zw aangezien je ziek bent. Omdat het een andere oorzaak heeft als de eerdere ziekmelding zou het kunnen dat er weer een nieuwe periode van 2 jaar ziekte gaat lopen. Het beste kun je het aan het uwv vragen hoe het zit in jou geval.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100