Bestaat er een aggregaat die stroom maakt zonder uitlaat gassen. Want ik wil hem binnen gebruiken en daarom moeten geen uitlaat gassen eruitkomen?

Bestaat er een aggregaat die stroom maakt zonder uitlaat gassen. Want ik wil hem binnen gebruiken en daarom moeten geen uitlaat gassen eruitkomen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee zodra je iets verbrand en dat doet een agregaat heb je uitlaat gassen.wat.je kan dien is of de agregaat buiten zetten of de uitlaatgassen naar buiten lijden.ik weet niet hoeveel stoom je nodig hebt maar je zou voor klijne dingen zoal verlichting aan zonnpanelen kunnen denken

Er zijn diverse kostbare mogelijkheden, zoals windenergie en zonne-energie maar als je diesel gaat verbranden om stroom op te wekken zul je moeten zorgen dat het aggregaat buiten staat. En als je nu eens een verlengkabel op het aggregaat aansluit? Heb je trouwens al eens aan de herrie gedacht wat die dingen maken? Alleen daarvoor wil je zo'n ding graag buiten hebben staan! Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100