ik ben wanhopig....wat moet ik doen?

Ik ben door stomme beslissingen mijn huis kwijt geraakt, ik slaap nu bij mijn vader.. maar dat kan ook niet lang zo blijven.. maar wat moet ik nu allemaal regelen... ik zoek en zoek... ik weet het niet meer... heb al aantal dingen opgezegd.. contact gehad met schuldeisers... maar voel me zo verloren... ik weet het niet meer.. help mij .........

Ruby

word gek van dat huilen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Praat erover met je vader en maak samen met hem een plan hoe je alles weer op de rit kan krijgen!

Anders kan je meestal ook wel bij de gemeente terecht met je problemen en voor eventuele hulp van maatschappelijk werk.

Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onderneem acties... anders gaat het alleen van kwaad naar erger.

Ga eens praten met de huisarts, wellicht dat hij/zij jou kan helpen.

Een maatschappelijk werker is ook een goede optie, daar kan je terecht en wordt door de gemeente betaald. Deze mensen kunnen je prima helpen bij het weer op de rit krijgen.

Het zal niet makkelijk zijn en het is niet meer dan logisch dat je verloren voelt, maar probeer kleine stapjes te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stap 1: ophouden met huilen. Dat lost echt niks op, je gaat jezelf alleen maar beroerder voelen. Geloof niks van mensen die vertellen dat 'al die emoties er uit moeten'.
Stap 2: maak een lijstje met wat je moet gaan regelen. Neem daar vandaag rustig de tijd voor. Kleine stapjes; zorg dat je elke dag iets af kunt strepen.
Stap 3: Begin morgen bovenaan je lijstje.

Als je echt in geestelijke nood zit en geen uitweg meer ziet, bel dan 0900 - 113 0 113
Er zit altijd iemand klaar om met je te praten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem vandaag de tijd om de dingen op een rijtje te zetten. Je kunt er toch pas morgen aan beginnen, nu is alles dicht. Bellen werkt meestal toch beter dan mailen.
jodyenboyke
11 jaar geleden
+