bij CVZ afgemeld, na hoelang kun je je geld terug verwachten?

Op 29/6 afgemeld en nog steeds geen geld op de rekening, hoelang duurt dit normaal gesproken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afgemeld waarvoor en om welk geld gaat het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geld dat ingehouden is.. zorgpremie achterstand dus na 6 maanden beslag gelegd op de rekening.
ronron1212
11 jaar geleden
Gedurende een jaar kan je niet van zorgverzekering wisselen en de premie moet je gewoon betalen.

Antwoorden (1)

Op de site staat, binnen 6 weken nadat ze de bankgegevens hebben ontvangen.
Dus maar eens contact opnemen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is al contact geweest en een medewerker van het CVZ heeft 2 weken geleden aangegeven dat het geld overgemaakt zou worden die dag..Het is moeilijk om contact te krijgen, want ze bellen terug dat duurt max 3 dagen.. erg vervelend elke keer. maar goed misschien had iemand hetzelfde meegemaakt. Want 15 weken wachten vind ik wel te ver gaan.