Ik heb 1 baan en heb geen loonheffingskorting, waar moet ik deze aanvragen? Bij mijn werkgever of ergens anders?

Weet jij het antwoord?

/2500

Die kan je bij je werkgever aanvragen. Of aan het einde van het jaar bij je loonbelastingsverklaring. Toegevoegd na 7 uur: Voor de mensen die blijkbaar wat minder geinformeerd zijn heb ik de belastingdienst site er even bij genomen: http://www.belastingdienst.nl/particulier/aangifte2010/heffingskortingen/heffingskortingen.html Was u in loondienst of kreeg u een uitkering? Dan hield uw werkgever of uitkerende instantie al rekening met de volgende heffingskortingen: * algemene heffingskorting * arbeidskorting * (alleenstaande)ouderenkorting * levensloopverlofkorting * jonggehandicaptenkorting Door deze kortingen betaalde u al minder loonheffing over uw loon of uitkering. Met sommige heffingskortingen houdt uw werkgever of uitkeringsinstantie geen rekening. Die kunt u via de aangifte inkomstenbelasting 2010 bij ons aanvragen. Het gaat om de volgende heffingskortingen:

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100