Hoe maak je geld van je spaarrekening naar de normale rekening over?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb je internetbankieren en welke bank?

Antwoorden (3)

Door je bank te bellen en het telefonisch over te laten boeken. Houd wel je rekeningnummers bij de hand ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit antwoord is wel goed, ik werk bij een bank dus die 2 minnetjes zijn fout!
je gaat gewoon naar de bank toe en vertelt wat je wilt, daar wordt het voor je in orde gemaakt.
telefonisch overboeken kan ook, maar daar betaal je extra voor.
van huis uit kan je een overschrijving invullen en opsturen, dit duurt het langst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Telefonisch is gratis
Via internetbankieren. Bij de Rabobank kies je dan, na het inloggen, uit het menu 'eigen rekening'. In het daaropvolgende scherm kies je bij 'van rekening' je spaarrekening en bij 'naar rekening' je betaalrekening.

Andere mogelijkheid: het ouderwetse overschrijvingsformulier. Die formulieren zitten in een mapje met uitscheurbare overschrijvingsformulieren. Maar niet bij elk 'betaalpakket' krijg je die dingen nog. Ook hier weer: spaarrekeningnummer invullen en op de plaats van het rekeningnummer van de 'begunstigde' zet je eigen betaalrekeningnummer neer.
Computoon