Wat verdien je bij MacDonalds? als 16 jarige?

Wat verdien je als 16 jarige bij MacDonalds als Crewlid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Ik heb een beetje op internet gezocht, en het komt er op neer dat je tussen de 2 en de 3 euro zal gaan verdienen als 16 jarige. Dit verschilt ook per mac, dus vraag het voor de zekerheid even na. ik gok dat je rond de 2,80 zal zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wow, je verdient veel minder dan bij de Albert Heijn dan..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, horeca verdient over het algemeen minder goed dan supermarkten