Waar handelen professionele daily-traders op de aandelenmarkt?

Nu zie ik apps als Robinhood & Webull, maar het lijkt me niet dat Warren Buffett daar handelt.
Waar doen ze dat wel?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
tinus1969
4 jaar geleden
Ik neem aan dat deze grote handelaren direct op de beurs zelf handelen.

Antwoorden (1)

Handelaren aan de beurs handelen met meerdere systemen, twee daarvan zijn de Eikon Financial Analysis, en Bloomberg Terminal. Een belangrijk aspect is dat de historische data van alle componenten een zeer grote retentie kent en de updates moeten real-time zijn. Alle 'consumenten' handelsoftware-tjes zijn minimaal 5 minuten vertraagd, niet zo gek want real-time fee's zijn astronomisch voor sommige beurzen.