Heeft iemand website´s voor maatschappelijk stage voor middelbare school scholieren ?

Ben 15 jaar en zoek een maatschappelijk stage heeft iemand site's waar ik een stage kan vinden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Trek morgen een nette outfit aan en ga de winkels langs, om te vragen of ze je willen helpen, hetzelfde kun je doordeweeks doen bij andere bedrijven, wel even vragen naar de bedrijfsleider.
Amadea
11 jaar geleden
Volgens jouw profiel ben je 14, Yasnie. Verkeerde jaar ingevuld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stage zoeken door zelf te bellen naar bedrijven waar jij zou willen stage lopen of langsgaan is het beste, zo krijgen hun al een eerste goede indruk.

Antwoorden (3)

Ik weet wel een paar leuke dingen om te doen, en 1 site
Hier een paar voorbeelden
Sportverenigingen
Buurthuizen
Kinderdag verblijven
Bibliotheken
Verzorgingstehuizem
Asielzoekerscentra
Goede doelen zoals wnf, natuurmonumenten en amnesty internatiomal
Jongerenorganisatie van politieken parijen

En dit is een site : www.maatschapelijkestage.nl
Je kan ook in het MAS magazine kijken.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op http://tinyurl.com/8k6okoj vind je een aantal prijktijkvoorbeelden van maatschappelijke stages van rijksoverheid.nl. Je kunt hier doorlinken naar http://www.maatschappelijkestage.nl/in-de-praktijk/praktijkvoorbeelden, waar je heel veel ideeen op kunt doen om mee aan de slag te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dit het beste vragen op je eigen school. De meeste scholen hebben namelijk een contract met een gemeentelijke vrijwilligers centrale. Op die manier kun je zoeken naar maatschappelijke stages in je eigen omgeving. Wij weten hier niet welke vrijwilligers centrale een contract met jouw school heeft.