Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke rekening heb ik nodig (ik wil niet rood kunnen staan; zie extra uitleg)?

Ik ben 18, en wil een speciale rekening openen om mee te gokken via Unibet. Ik wil op deze rekening beginnen met €10,-, zodat ik er nauwelijks geld aan kan verliezen. Is er een rekening die ik kan openen bij de Rabobank, waarmee ik niet rood kan staan (dat kost weer een hoop extra rente, dan verlies ik alsnog veel)? Alvast dank voor uw antwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als je al een rekening hebt, kun je toch gewoon 10 euro storten naar Unibet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunnen ze dan niet meer van je rekening afschrijven? Ik weet niet precies hoe Unibet werkt, werkt het zo:
Als je €10,- stort, kun je nooit meer verliezen dan de €10,- die je stort, of begrijp ik dat verkeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je niet meer stort natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt helemaal! Je krijgt daar een soort eigen bankrekening. Daar stort je een tientje op (en dan krijg je er nu 50 bij van hen geloof ik) en dat staat dan op je rekening daar. Als hij leeg is, krijg je een melding dat je geld op is. Dat is alles. Dus of je dan weer bijstort of niet, dat is aan jou. Je kan trouwens betalen met Ideal geloof ik, dus dan heb je gelijk 10 euro tegoed op Unibet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die 10 euro slinkt/stijgt alleen door het plaatsen van weddenschappen? Dank voor uw hulp :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt. Dat bedrag slinkt alleen als je het gebruikt. Of het groeit als je wint. Als het meer als 50 euro is (zonder bonus) kun je het volgens mij naar je bankrekening terugstorten. Maar je hebt er absoluut geen aparte bankrekening voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeh, bij 50 euro pas? Maar oke, dank voor je antwoord!! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje goede pokerspeler zit zo op 50 euro!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe het niet voor het pokeren, er is nog veel meer te vinden :) Unibet lijkt me wel de beste Nederlandse site om op wedstrijden te gokken, denkt u ook niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb werkelijk geen idee, ik gok niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, nogmaals dank voor je reacties!

Andere antwoorden (2)

Dat moet je aan de rabobank vragen niet aan ons.
Volgens mij kun je elke rekening zo instellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat dacht ik ook, alleen die, met veel rente nog niet gevonden:)
Je kunt bij elke bank een betaalrekening openen als je wilt. Wel zijn daar tegenwoordig doorgaans kosten aan verbonden (bij ING bijvoorbeeld 3,75 per kwartaal voor het goedkoopste pakket). Je kunt altijd zelf kiezen om al dan niet een roodstandmogelijkheid te nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing