De top tien van stijgers:

Top 10 Stijgers AEX:
Aperam
Air France-KLM
Fugro
Aegon
PostNL
SBM
Boskalis
DSM
Wolters Kluwer
Unilever

Top 10 Stijgers AMX:
BAM
CSM
Nieuwe Steen
Nutreco
Imtech
SNS Reaal
Aalberts 1
Delta Lloy...
Wessanen
AMG

Voor de percentages die erbij horen zie op bijgaande website.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de huidige economische omstandigheden zijn er geen bedrijven die snel groeien in Nederland. Internationaal gezien doet denk ik Apple het het best. Er zijn verwachtingen dat dat aandeel binnenkort stijgt naar 1000 of meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als we dat vooraf wisten dan waren we allemaal al rijk. Resultaten van het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
De cyclische bedrijven stijgen en dalen vaker meer dan bedrijven die een stabiele omzet/winst kennen. Het gaat dus niet alleen om winst maar ook om het risico dat je wilt lopen.